tiistai 28. tammikuuta 2020

Kaksi teosta - Paratiisi on nurkan takana






























Kaksi teosta 
valitsemani kirjan nimen 
"Paratiisi on nurkan takana" (Mario Vargas Llosa) inspiroimana,
minun tässä ja Ninnun Kuvittelun ilossa.



Tämän vuoden aikana Kaksi teosta inspiroituu kirjojen nimistä!
Itse olen valinnut sellaisten kirjojen nimiä, mitä en ole lukenut. Ajattelin, että en halua kirjan sisällön johdattaa mielessäni teoksen synnyn suuntaa, vaan haluan inspiroitua pelkästä nimestä. Viime vuonna teoksissani oli omakuvallinen teema. Tänä vuonna keskityn mielikuvitteelliseen ja impressionistiseen teemaan teosteni kanssa. Jännittävää nähdä miten onnistun... 
Ninnulle kiitos tästä innostavasta ja kiehtovasta yhteistyöstä!




4 kommenttia:

  1. Kiitos Satu itsellesi! Ihana matka on alkanut. Impressionistinen teemasi alku on ainakin huikea! Todella kaunis.

    VastaaPoista
  2. Kaunis!Itselleni kuin lapsuuden kesät,kun sinisiä ruiskaunokkeja vielä kasvoi viljapelloissa. Näen myös kesäisen suloisen rantaveden,joka hiljaa lainehtii hiekalle.❤

    VastaaPoista
  3. Hei kaikille, tämä vuosi on minulle niin hyvä. Olen Aila Korhonen Etelä-Suomen Hämeenlinnasta, olen ollut naimisissa 6 vuotta ilman itkevää vauvaa avioliittokodissani, mikä sai mieheni erottamaan minut. Tämän vuoden alussa näin todistuksen tohtori Odiasta siitä, kuinka hän on auttanut naisia palauttamaan kadonneen rakkauden ja raskauttamaan heitä, joten otin yhteyttä häneen ja sanon nyt mielelläni, että tohtori Odia auttoi minua palauttamaan mieheni hänen ihmeellisillä voimillaan ja auttoi minua raskaaksi miehelleni. Olen nyt 8 kuukautta raskaana poikavauvan kanssa. Olen kutsunut suurta juhlaa, olen niin onnellinen, että siksi kirjoitin tämän todistuksen kertoakseni kaikille täällä Odia hyvästä työstä. Voit ottaa yhteyttä häneen nyt, jos avioliitossa on ongelmia, hän voi auttaa sinua aivan kuten hän oli tehnyt minulle. Alla on yksityiskohdat, joita käytin ottaessani yhteyttä Odiaan. Sähköposti: odiasolutioncenter@gmail.com WhatsApp: +2348107381533

    VastaaPoista