torstai 14. syyskuuta 2017

Saaristoon valokuvaamaan






























Olen lähdössä viikonlopuksi saaristoon valokuvaamaan. Olen ihan pyörryksissä, sillä se jo kuulostaakin niin mahtavalta etten oikein edes tajua! Olen Valokuvaterapiayhdistyksen hallituksen sihteeri ja näin ollen olen myös ollut tämän työpajan järjestelyprosessissa mukana. Reissuun lähden ihan puhtaasti työpajalaisena, en ohjaajana, joten rentouttavaa ja nautiskelua tiedossa! 

Oma luontosuhteeni... tänä aamuna ennen töihin menoa pikavisiitti meren rannassa, kaislikossa, pusikossa... ja yllä oleva kuva on tulos siitä. Se kertoo juuri tänään minun luontosuhteestani. Katsotaan mitä uutta selviää viikonlopun aikana.


 

8 kommenttia:

  1. Hei!

    Ai kuinka hieno kuva, se on nuotti meren herkästä laulusta, täynnä valoa, hyvää veden kevyttä liikettä . . .

    terveisin S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei S! Kiitos sinulle, oi oi, nuotti meren herkästä laulusta... oi vau! :)

      Poista
  2. You captured an amazing picture!!! Thanks for sharing. Hope you had a great weekend.
    Henry

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Henry, thank you so much! Thanks for visiting here! Yes, my weekend was perfect! :) Have a beautiful autumn!

      Poista